ponedjeljak, 7. rujna 2009.

Tmor 899m

Ovo je par crtica o planini Tmor pokraj Dubrovnika. Objava posta biti ce rujan 2009 ali "dogodilo" se koju godinu ranije.



Tmor u zimu 2009
Za Tmor sam cuo 1992, imao sam 13 godina a rat je bjesnio...bilo je to vrlo vazna kota prilikom deblokade Dubrovnika.


na usponu
Negdje 1999. prvi put sam uronio u planinarski svijet. Od tada sam svakom prilikom promatrao ovaj stozac koji se nadvija nad mjestom Banici i koji dominira Dubrovackim primorjem.



greben
Problem je u tome sto je Tmor bio minski sumnjivo podrucje ( to je ostao i danas ). Vrijeme je prolazilo a ja sam dolazio do saznanja koja su mi omogucila da rizik bude minimalan.




pogled sa vrha prema cesti Cepikuce-Slano

Negdje oko Bozica 2004 prvi put sam zakoracio na vrh.





Nema komentara:

Objavi komentar