subota, 3. travnja 2010.

1.travanj...na Iliji

Već mjesec dana sam na Peljescu, zivim pod Ilijom, meni osobno jednom od najlijepsih planina lijepe nam nase..danas sam napravio turu do vrha. Sparoge su aktualne vec bar 2 tjedna, iako ih nisam brao niti jednom, planina se rascvjetala, ima i krpelja, poskoka nisam vidio.
Sovu, fazana, šljuku, sve u jednoj turi, po danu - vidio.
Visoko gore naletio sam na nesto po cemu cu pamtiti ovu turu. Hodajuci, naletim na krdo od 4-5 muflona koji su uhvatili crtu. Krecuci se dalje po grebenu naletim na majku sa mladim, koja me ocito nije registrirala, ukipim se, aparat mi je bio pri ruci, majka je polako pasla travu i primicala se meni.
Na kraju sam se ipak pomaknuo. Steta sto nemam jaci aparat sa boljim objektivom...cini se da cu tu morat nesto uradit.
S obzirom da je gotovo svaki dan ove zime sparan i oblacan, danas to nije bio slucaj.
ruta je bila Urkunići , Kabal, sipar i van puta po grebenu do 961m.






dinosaurus rex





buža pod Kablom koju još nisam uvidio





Duba Peljeska





Korkyra Melania




vapor


...a sto reci

Svaka cast svima onima koji su dopustili da ovi konji mogu slobodno zivit, tu di zive.



ako dobro pogledate vidi se mladunce muflona




Nema komentara:

Objavi komentar