nedjelja, 11. travnja 2010.

M.Kontija 699m,7.travnja

Ljeta 2002. rađena su speleološka istraživanja masiva sv.Ilije. Odrađena su 16 ili 17 objekata,sve odreda jamskog tipa.
Kao najljepša jama vodi se Tihova jama,iako ne baš dubok objekt definiran je kao najljepši.
Negdje tamo 2005. godine i ja sam se počeo vrzmati po jamama Sv.Ilije i uletio sam u par objekata, sa užetom naravno, iako...
Međutim u Tihovoj jami nisam nikad bio,doduše znao sam da se nalazi negdje pod Malom Kontijom,e sad, nisam bio ni na Kontiji.
Stoga ovo je post o M.Kontiji, teoriji relativnosti,muflonima i zgubidanima...
...i tako krenem ja jednoga sunčanog dana u brdo u potrazi za Tihovom jamom,i setam se ja uzbrdo, kad ono jama,ali nije čini se Tihova, već samo jama,, e sad čija je, ne znam...(ali bumo uskoro doznali u 40 i nekoj epizodi ovog bloga).
Naravno popeo sam se na Kontiju i to Malu a ne Veliku,naravno da sam nasao i Tihovu jamu,ali sad je tu ova nedefinirana... nastavlja se....

















pogled sa M.Kontije




tko je jamio jamio je




the sign of the cross





vrh Kontije





dom, gornji ili ti ga stara kuca,doduse sada i nova






Barinski ti ga vrhovi






nekome zalazi a nekome...




Nema komentara:

Objavi komentar